-
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Zoeken
 
 

Geef resultaten weer als:
 


Rechercher Geavanceerd zoeken

Laatste onderwerpen
» современный макияж прически одежда
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydi aug 02, 2011 11:17 pm van Gast

» Alle bijzondere dingen in de zaanstreek
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptyzo jul 31, 2011 2:36 am van Gast

» Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken?
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydo okt 30, 2008 2:45 pm van Gast

» Nieuw in het gebied
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydi okt 14, 2008 7:25 pm van Shukka

» Tikiya...?
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydi sep 09, 2008 3:07 pm van Swiftkill

» Huilen naar Whitewind
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydi sep 09, 2008 3:05 pm van Swiftkill

» WhiteWinds Roedel
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptyzo sep 07, 2008 12:44 pm van Gast

» Schuilplaats
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptydo aug 14, 2008 12:23 pm van Swiftkill

» Halfdode pup.
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptyvr jul 25, 2008 2:48 pm van Swiftkill

» De Maand Juli!
Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Emptyvr jul 25, 2008 11:42 am van Tikiya

Affiliates
gratis forum

Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken?

- :: Off Game :: Vragen

Ga naar beneden

Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken? Empty Permissie om Kay Fedewa's werk te gebruiken?

Bericht van Merel do okt 30, 2008 2:45 pm

Hallo,

Ik vroeg mij af in hoeverre jullie toestemming hebben van de maker, Kay Fedewa om haar verhaal, ideeen en art te mogen gebruiken. Want haar werk is wettelijk beschermt en het is copywrite protected. Het is dus verboden om zomaar iemands tekeningen en ideeen te copieren. Het is dus gewoon diefstal over het internet, en aangezien ik nergens ook maar eenigszins een link zie naar haar persoonlijke pagina en ook nergens heb kunnen vinden dat je toestemming hebt van haar ga ik ervan uit dat je ook nooit contact met haar hebt gehad en geen toestemming.

Dus ik zou als ik jullie was meteen haar mailen en toestemming vragen en gelijk al die tekeningen die jullie NIET ZELF hebben gemaakt van het internet afhalen. Want het is in feite gewoon illegaal.

Merel

Merel
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


- :: Off Game :: Vragen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum